۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۰۹

ابراهیم‌زاده پس از تساوی برابر سپاهان:

راه‌آهن با این تساوی از بحران خارج شد/ بازی با سپاهان دیداری خاص برای من بود

راه‌آهن با این تساوی از بحران خارج شد/ بازی با سپاهان دیداری خاص برای من بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: راه‌آهن با این تساوی از بحران خارج شد و بازیکنان ما به خوبی توانستند این بازی را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیم‌های سپاهان و راه‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه می‌دانند که بازی با سپاهان یک مسابقه خاص برای من بوده و این بازی برای من از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: من از سال‌های گذشته می‌دانستم که تفکرات سپاهان بیشتر روی ضد حملات است و ما نیز به شکلی تفکرات ضد حمله داشتیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که از بحران خارج شدند و توانستیم خیلی زود با بازیکنانی که داشتیم، روند بازی را تغییر دادیم و به بهترین نتجیه خود برسیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت پیرامون عملکرد بازیکنان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: بهترین موقعیت‌های بازی ضربات ایستگاهی آخر نیمه‌ها بود و یک ضربه ایستگاهی ما در آخر نیمه نخست بازی داشتیم ولی ما نیز از این موقعیت‌ها استفاده نکرده و نتوانستیم گل بزنیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون انتخاب بهترین بازیکن بازی و اینکه با وجود عملکرد خوب دروازه‌بان راه‌آهن، احمدی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد؟، بیان داشت: این سئوال را باید از کمیته فنی بپرسید اما باید بگویم که دروازه‌بان ما نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و شاید دلیل این که بازیکن ما به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شده، این بوده که ما برتر از آنها بودیم! انتخاب بهترین بازیکنان فنی و اخلاق مسابقه به بازیکنان انگیزه می‌دهد اما کمیته فنی باید همه مسائل را در نظر بگیرد و با دقت در مورد آنها تصمیم‌گیری کند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به نحوه عملکرد بازیکنان راه‌آهن در مقابله با حملات سپاهان تاکید کرد: یکی از مسائلی که باید دقت کنیم این است که سپاهان در این بازی وقتی توپ‌های بلند می‌زد، بازیکنان ما با هد زدن، اجازه نمی‌دادند که این کارهای خودش را انجام دهد و بازیکنان ما می‌آمدند و حملات آنها را خراب می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی بازی مساوی شده، نشان می‌دهد کسی بوده که توانسته مقابل ضربات سپاهان بایستد و بتواند شرایط را بازگرداند بنابر این به نظر من کارشناسان باید بیشتر در این زمینه دقت کنند و اگر من کارشناس بودم، نظرم چیز دیگری بود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت پیرامون اینکه آیا داور مسابقه دو پنالتی برای تیم‌های سپاهان و راه‌آهن لحاظ نکرد؟ گفت: نمی‌دانم چون بارها شده که ما در مورد مسائل مختلفی نظر داده‌ایم اما کارشناسان چیز دیگری در این زمینه گفته‌اند و هرچه نظر کارشناسان باشد، مهم است.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و را‌ه‌آهن سورینت از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2129805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha